Saruna ar Sergeju Beliju par dzelceļu, tā drošību, sankcijām un par to vai netiek gatavota AS "Pasažieru vilciens" privatizācija.
00:38 - Kas ir dzelzceļš?
03:56 - Cik ir darbinieku LDZ?
04:18 - Vidējā alga LDZ
04:53 - Vai dzelzceļnieki ir pieprasīti darba tirgū citās nozarēs
07:05 - Kāpēc nolēma kļūt par dzelzceļnieku?
08:40 -Pēdējais amats LDZ
09:55 - Esošā satiksmes ministra uzskati attiecībā uz LDZ
10:52 - Kāda bija pēdējā alga, kā lielas struktūrvienības vadītājam
11:23 - Vai šī alga ir atbilstoša šim amatam?
12:10 - Cik lielas algas ir Igaunijā un Lietuvā?
13:24 - Kā sankcijas ir ietekmējušas LDZ
15:18 - Kravu un pasažieru pārvadājumu peļņas īpatsvars
16:53 - Kas par ierīci stāv uz galda?
17:52 - Ar ko atšķiras dzelzceļa drošība no pilsētas sabiedriskā transporta drošības?
20:52 - Vai štatu samazināšana ietekmēja dzelzceļa drošību šodien?
21:24 - Piemērs kā štatu zamazināšana ietekmēja dzelzceļa drošību
23:29 - Piemērs kā LDZ var gūt papildu ienākumus
26:18 - Kas ir vissvarīgākais dzelzceļa drošībā?
27:14 - Cik bieži ir jāpārbauda releji?
28:40 - Negadījumu statistika uz dzelzceļa
31:54 - Vai esošie LDZ darbinieki apzinās esošos drošības riskus uz dzelzceļa?
32:59 - Pirmās 3 lietas kas jāizdara LDZ
36:37 - Jaunie elektrovilcieni
38:37 - Vai tiek gatavota "Pasažieru vilciens" privatizācija?
40:43 - Satiksmes ministrs nolēma vēl iepirkt bateriju vilcienus
Sergejs Belijs ir dzelzceļnieks gan pēc profesijas, gan pēc aicinājuma un pārliecības. Mērķtiecīgi devies sava tēva pēdās un apguvis šo profesiju, līdz pat inženiera grāda iegūšanai augstskolā. Savu karjeru sācis „Latvijas Dzelzceļā” no zemākā profesionālā pakāpiena, bet izaugsmē kļuvis par lielas struktūrvienības vadītāju ar atbildību par 1400 cilvēkiem. Sergejs par sevi saka: „Visi, kas mani pazīst, zina, ka esmu Latvijas patriots un nekad nepadodos!” Sergejs uzskata, ka Latvijā vēl daudz darāmā, lai sasniegtu to līmeni, uz ko gājām pēc neatkarības atgūšanas. Tādēļ kopā ar LATVIJA PIRMAJĀ VIETĀ dodas politikā.